سخنگوی فدراسیون کشتی از تماس تلفنی رئیس فدراسیون با رئیس اتحادیه جهانی در مورد تعیین تکلیف وضعیت و ابهامات در خصوص برگزاری مسابقات گزینشی المپیک خبر داد.

رایزنی ایران با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دربارۀ وضعیت مسابقات انتخابی المپیک

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که کشور قرقیزستان نیز بعد از چین، از میزبانی مسابقات گزینشی المپیک در بخش آسیا انصراف داده است، حسن رنگرز از تماس تلفنی علیرضا دبیر با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی خبر داد.

رنگرز گفت: صبح امروز (شنبه) با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، محسن کاوه و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی یعنی غلامرضا محمدی و محمد بنا جلسه مفصلی در رابطه با راهبردهای موجود برای شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن در برنامه های تیم های ملی داشتیم. با توجه به نامشخص بودن زمان و مکان برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در آسیا، مقرر شد که موضوع برپایی اردوها به تعویق بیافتد تا شرایط را برای برپایی اردوی پایدار مهیا کنیم.

وی ادامه داد: در همین رابطه علیرضا دبیر با نناد لالوویچ صحبت کرد که رئیس اتحادیه جهانی تاکید داشت شرایط در دنیا شرایط خاص و ویژه ای است و روز دوشنبه او جلسه مفصلی با مسئولان IOC خواهد داشت تا جمع بندی نهایی برای گزینشی المپیک مشخص شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.