سازمان لیگ فوتسال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال خراسان رضوی قضاوت اشتباه و تاثیرگذار داور مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتسال بین تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه را پذیرفت.

سازمان لیگ فوتسال قضاوت اشتباه در دیدار فرش آرا و سن ایچ را پذیرفت

به گزارش قدس آنلاین، مسوول رسانه‌ای باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد  گفت: سازمان لیگ فوتسال در این نامه آورده است که پس از بررسی و بازبینی صحنه‌های مورد اعتراض و اتفاق افتاده در بازی از نظر گروه آنالیز کمیته داوران با وجود تلاش های فراوان و قضاوت با کیفیت گروه داوری، این گروه در مواردی حساس دچار اشتباهات سهوی شده اند که می‌توانست در نتیجه بازی و تعیین سرنوشت برنده تاثیرگذار باشد.

رضا سالار افزود: سازمان لیگ در نامه خود اضافه کرده که اشتباهات داوری همواره وجود داشته و اجتناب ناپذیر است ولی گاهی در این مرحله حساس ناراحتی بیشتری را برای تیم حذف شده به دنبال دارد که از این لحاظ ناراحتی مسوولان، مدیران و اعضای تیم فرش آرا قابل درک است.

وی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ با قدردانی از سعه صدر و همکاری صمیمانه و تحمل تیم فرهنگی، با ارزش و اخلاق‌مدار فرش آرا که در طول سال‌های گذشته نیز همواره با مدیریت خوب تماشاچیان خودش نمونه بارز اخلاق در ورزش بوده اند با پذیرش اشتباهات سهوی تیم داوری با کمال صداقت عذرخواهی شده و بیان شده که تمام تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر قضاوت داوران به کار خواهند گرفت.

مسوول رسانه‌ای باشگاه فوتسال فرش آرای مشهد گفت: از روز دوم بهمن به دنبال پایان سوت بازی بین فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه به دنبال طی مسیر قانونی و احقاق حق تیم و هواداران بودیم و امروز ما باید در نیمه نهایی لیگ برتر بودیم و این اشتباه داوری که تایید هم شده موجب ناراحتی باشگاه فرش آرای مشهد و هوادارانش است.

سالار با بیان اینکه تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در سومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر، دوم بهمن در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند افزود: این بازی در حالی که تا ثانیه‌های پایانی دو بر یک به سود تیم ما در جریان بود تیم سن ایچ بعد از یک ضربه اوت به گل دست یافت که این گل مورد قبول تیم داوری قرار گرفت در حالی که کادر فنی تیم فرش آرا معتقد بود این گل خارج از وقت بازی به ثمر رسیده و به نقض قانون توسط داوران اعتراض کرد و نامه اخیر سازمان لیگ هم نشان داد که حق با تیم فرش آرا بوده است و با اشتباه تیم داوری، از صعود باز ماندیم.

وی ادامه داد: بعد از این گل، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که چهار بر سه نتیجه به سود سن ایچ رقم خورد و این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.