شورای معاونان استانداری خراسان رضوی خواستار لغو روادید مسافران از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی شد.

درخواست لغو روادید از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه شورای معاونان استانداری خراسان رضوی به ریاست علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی با موضوع بررسی پیشنهادات مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، در قالب مکاتبه‌ای، از وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا درخواست شود که ضمن جلوگیری از ورود روزانه ۳ رام از مبدا قم، روادید مسافران از مبدا کشورهای پاکستان، عراق و افغانستان به مشهد مقدس تا اطلاع ثانوی لغو شود.

در این جلسه همچنین به علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و رئیس کمیته تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ماموریت داده شد که موضوع تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در بازار را پیگیری کند.

محمدصادق براتی معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی هم ماموریت یافت که پیگیر موضوع غربالگری و سنجش افراد مشکوک مبتلا به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهر مشهد اعم از فرودگاه، راه آهن و ترمینال های مسافربری شود.     

در جلسه شورای معاونان استانداری خراسان رضوی همچنین مصوب شد در صورت امکان جلسات درون استانی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.