خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی خطاب به رئیس اتاق بازرگانی استان دستور داد: تا فردا ظهر باید تکلیف آوردن ۱۰۰ تب سنج به استان مشخص شود.

۱۰۰ تب سنج برای خراسان شمالی تهیه شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس، دستور داد: تجهیزات مورد نیاز مانند دستکش و ماسک برای اداراتی که تردد مردم در آن زیاد است باید توسط اتحادیه های مربوط وارد استان شود.

وی افزود: برای جلوگیری از تجمع و تردد مردم با همکاری دیوان محاسبات کمیته ای تشکیل شده است که مواردی مانند معافیت های شهرداری تا اردیبهشت ما تمدید شود.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان برای تعطیلی مدارس و لغو نماز جمعه دوشنبه این هفته تصمیم می گیریم.

استاندار خراسان شمالی از مدیرکل آموزش و پرورش خواست با هماهنگی صدا و سیما آموزش دانش آموزان را از صدا و سیمای استان پیگیری کند.

شجاعی با تاکید بر کنترل مبادی ورود و خروج به شهرها و قرنطینه افراد مشکوک ابتلا به کرونا ویروس، تصریح کرد: تمامی کارها باید به فوریت انجام شود و مدیران تنها به دستور دادن اکتفا نکنند بلکه پیگیر کارها باشند و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.