اهواز- مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: تاکنون ۳۰ هزار ماسک فیلتردار N۹۵ برای مقابله با کرونا توزیع کرده ایم که ۱۵ هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و مابقی نیز به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.

توزیع ۳۰ هزار ماسک برای مقابله با کرونا در خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ کیامرث حاجی زاده با اشاره به انجام اقدامات لازم در کنار قرارگاه مقابله با کرونا در استان گفت:  تاکنون ۳۰ هزار ماسک فیلتردار N۹۵  برای مقابله با کرونا توزیع کرده ایم که ۱۵ هزار ماسک به دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و مابقی نیز به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.

ادامه داد: این ماسک ها در سال گذشته با همکاری شرکت ها برای بحث ریزگردها با  قیمتی کم خریداری شده که در انبار مدیریت بحران استان نگه داری می شده و امروز با توجه به شرایط موجود در حال توزیع آن هستیم.

وی  با اشاره به تهییه ۱۸ دستگاه خوردرو شستشوی چند منظوره و مه پاش از سوی اداره کل مدیریت بحران استان افزود: این خودروها سه ماه پیش در میان فرمانداری ها تحویل داده که اکنون کار ضدعفونی معابر و گندزدایی را انجام می دهند، البته باید گفت از این خودروها تنها ۲۰ عدد در کل کشور موجود بود که ۱۸ دستگاه آن از سوی مدیریت بحران خوزستان خریداری شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان ادامه داد: در طول اقدامات و نشست‌هایی که برای مقابله با ویروس کرونا در مدیریت بحران استان تشکیل شده است، تاکید ما همواره بر حساسیت این موضوع است، و باید آن را بسیار جدی بگیریم چراکه ما با یک بحران ناپیدا در حال مبارزه هستیم که چهارده روز دوره کمون و نهفته آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.