خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشف ۴۳ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد

کشف مواد محترقه تا دستگیری سارقان اماکن خصوص

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در شهر بجنورد اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی کالای قاچاق در چند انبار کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی بعد از شناسایی محل دقیق انبار ها به مکان های مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار ها مقدار ۱۰ کیلو گرم ناس، ۱۶۰ نخ سیگار، ۳۴۰ گرم توتون و ۲۹ کیلوگرم انفیه قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه ارزش این مقدار کالای قاچاق ۴۳ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در همین رابطه ۳ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۸۵۰ عدد مواد محترقه قاچاق در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۸۵۰ عدد مواد محترقه قاچاق و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبرگفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس پاوا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی از واحد صنفی فرد متخلف تعداد ۶۰۰ عدد سیگارت، ۱۹۰ عدد کپسولی و ۶۰عدد کپسولی DumBum جمعا ۸۵۰ عدد مواد محترقه را که به طرز ماهرانه ای در مغازه مخفی کرده بود کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

کلاهبرداران میلیاردی در بجنورد به مراجع قضائی معرفی شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۴ نفر کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت ۱۱ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان جعل سند، چک و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای این افراد مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: در عملیات غافلگیرانه کارآگاهان، ۴ نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۱ مورد کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۹ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه ای با ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در بجنورد خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: با اعلام چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عوامل این سرقت با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان محل اختفای این افراد شناسایی شد، افزود: کارآگاهان با اعزام به محل اختفای متهمان موفق شدند ۴ نفر سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در بجنورد اعتراف کردند، تصریح کرد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۷۰ فقره سرقت در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۵ سارق حرفه ای و سابقه دار با ۷۰ فقره انواع سرقت در استان خبر داد

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در طول هفته جاری بلافاصله دستگیری سارقان با نهایت جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ابتدا با بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان و همچنین رصد لحظه ای محل های وقوع سرقت، موفق شدند افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: بعد از شناسایی محل دقیق اختفای این افراد، با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل اختفای متهمان اعزام و در چند عملیات گسترده و پلیسی موفق شدند ۱۵ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۷۰ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند، یاد آور شد: در نهایت این افراد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اموال مسروقه کشف شده نیز به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا خللی در امنیت و آرامش جامعه و مردم ایجاد شود، از مردم عزیز خواست تا برای کاهش وقوع سرقت، اموال و تجهیزات و خصوصا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله و بدون فوت وقت مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق کابل با ۷ فقره سرقت به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری سترق حرفه ای با ۷ فقره سرقت در بجنورد خبر داد

سرهنگ مقصود رستگار با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت کابل در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با جدیت و نهایت دقت موفق شدند محل اختفای این فرد را شناسایی کنند، افزود: این فرد بلافاصله با سرعت عمل کارآگاهان در محل اختفایش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

رئیس پلیس آکاهی استان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۷ فقره سرقت کابل در سطح شهرستان بجنورد اعتراف کرد، تصریح کرد: در نهایت این فرد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.