اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان، از جمله شهرستان مشهد کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران درنواحی سردسیر برف را از فردا بعداز ظهر پیش بینی کرده است.

کاهش محسوس دمای خراسان رضوی / برف و باران در راه است

به گزارش قدس آنلاین، اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان، از جمله شهرستان مشهد کاهش محسوس دمای هوا و بارش رگبار باران درنواحی سردسیر برف را از فردا بعداز ظهر پیش بینی کرده است.

براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار همراه با افزایش دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در سطح استان است که پیامد آن آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در شهرهای بزرگ و صنعتی همراه با افزایش آلاینده های جوی خواهد بود.

اما از فردا دوشنبه بعد از ظهر با ورود و گسترش سامانه بارشی به استان افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد (پاره ای نقاط وزش باد شدید همراه با گردوخاک) و به تدریج بارندگی گاهی به شکل رگباری پیش بینی می شود. از روز سه شنبه ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش ها گسترش یافته و در نواحی سردسیر استان تبدیل به برف و باران خواهد شد.

در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و کلات نادر با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، صاف گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و غبار آلود پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرمترین زمان ۲۰ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.