رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۸۵ مورد جدید مبتلا به وروس کرونا در کشور خبر داد.

قربانیان کرونا در ایران به ۵۴ نفر رسید/ ۱۷۵ بیمار ترخیص شدند

قدس آنلاین:  کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار کرونا را شکست می دهیم ممکن نیست مگر با تحقق شعار هر خانه یک پایگاه سلامت.

وی افزود: از روز گذشته تا امروز ۳۸۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شدند و این نشان دهنده این است که تعدادی از افراد در روزهای گذشته با افراد مبتلا درگیر بوده اند که ظرف این چند روز ابتلایشان مشخص شده است.

جهانپور گفت: بیشترین موارد کرونا در روزهای اخیر که شناسایی شده اند متعلق به شهر تهران و استان تهران است که این عدد بالغ بر ۱۷۰ مورد است.

کل موارد ابتلا به ۹۷۸ مورد رسیده است. آمار درگذشتگان به عدد ۵۴ مورد رسیده است که ۱۱ مورد از این افراد کسانی هستند که ظرف ۲۴ ساعت گذشته فوت شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: این در حالی است که تا کنون ۱۷۵ مورد از افراد بستری شده در بیمارستان بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور گفت: در استان قم ۳۰ مورد جدید، استان تهران ۱۷۰ مورد، استان گیلان ۲۸ مورد، استان مرکزی ۴۴ مورد، استان اصفهان ۱۳ مورد، استان فارس هشت مورد، استان خراسان رضوی ۱۷ مورد، استان کرمانشاه ۲ مورد، استان لرستان هشت مورد، استان سمنان سه مورد، استان مازندران ۱۱ مورد، استان همدان سه مورد، استان خراسان جنوبی دو مورد، استان البرز ۳۱ مورد، استان هرمزگان ۲ مورد، استان خوزستان ۹ مورد، استان سیستان و بلوچستان یک مورد، استان ایلام یک مورد و استان کرمان ۲ مورد جدید کشف شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
    0 0
    خواهش میکنم همانطور که خیابانها را ضد عفونی میکنید به منزل بیمار مبتلا به کرونا هم باید مراجعه و محیط زندگی آنها گند زدایی و افرادی که با آنها سروکار داشتند هم تحت نظر باشند