جوانان قرارگاه جهادی عابس ابن ابی شبیب شاکری در مشهد، در اقدامی جهادی ۱۶ منزل و یک مسجد در منطقه مهدی‌آباد مشهد را ضدعفونی کردند.

ضد عفونی منازل محرومان حاشیه شهر با همت جهادی جوانان مشهدی

به گزارش قدس آنلاین، این روزها که ویروس کرونا در کشور مشغول جولان است، جوانان بسیاری در مشهدالرضا (ع) هستند که بیکار ننشسته‌اند و در مصاف با آن آستین همت را بالا زده‌اند و برای مقابله با آن و حفاظت از جان همشهری‌های محروم خود در قالب‌های مختلف اقدام به کار کرده‌اند.

این بار، جوانان قرارگاه جهادی عابس ابن ابی شبیب مشهد، لباس سفید رزم صحنه جنگ با کرونا را بر تن کرده و اقدام به ضدعفونی و گندزدایی منازل خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد کرده‌اند.

رامین قانع یکی از اعضای این قرارگاه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: از ابتدای سال اعضای این قرارگاه در بحران‌های مختلف کشور از قبیل امدادرسانی به مردم سیل‌زده سه استان کشور حضور فعالی داشته‌اند و هم‌اکنون نیز مددجویانی را در مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار تحت‌پوشش داریم و در فواصل مختلف انواع اقلام خوراکی و پوشاک را تهیه و به دست آنها می‌رسانیم.

یک عضو این قرارگاه جهادی با بیان اینکه اکثر این خانواده‌ها با بیماری‌های مختلف دست به گریبان هستند، یادآوری کرد: با توجه به شیوع کرونا، یک تعداد از این خانواده‌های آسیب‌پذیرتر را شناسایی و از روز گذشته کار ضدعفونی منازل محرومان را در منطقه مهدی‌آباد مشهد شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: امشب هم منازل محرومان شناسایی شده در منطقه اسماعیل‌آباد مشهد را ضدعفونی خواهیم کرد و فردا نیز برای ضدعفونی منازل به سمت خانه‌های مددجویان شناسایی شده واقع در قلعه ساختمان و شهرک شهید باهنر و رجایی خواهیم رفت.

قانع در خصوص تعداد منازل ضد عفونی شده توضیح داد: روز گذشته ۱۶ منزل و یک مسجد را ضدعفونی کردیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.