مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس‌های مرکز اعزام تا ورودی صحن آزادی است.

متوفیان فقط تا صحن آزادی در حرم مطهر رضوی طواف می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان، امروز جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس با حضور مدیر عامل و مدیران سازمان مدیریت آرامستان‌ها در محل آرامستان بهشت رضا(ع) و با محوریت بررسی اقدامات انجام گرفته برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد، ضمن تاکید بر پیگیری و اجرای راه‌های پیشگیری در سطح آرامستان‌های مشهد گفت: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد در راستای حفظ سلامت شهروندان و همکاران، ضدعفونی ساختمان‌های اداری و محیط‌های آرامستان‌ها باید به صورت مستمر و با دقت انجام پذیرد.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، به منظور حفظ سلامتی زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) تشییع و طواف متوفیان فقط از محل توقف آمبولانس‌های مرکز اعزام ۱۵۳۰ تا ورودی صحن آزادی (باب السلام) بوده و مراسم خطبه و نماز میت در همان مکان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات انجام گرفته تاکنون در این سازمان گفت: ضدعفونی خودروهای مرکز اعزام آمبولانس پس از پایان هر ماموریت، ضدعفونی مستمر کلیه ساختمان‌ها و محیط آرامستان‌ها و تجهیزات از جمله اقداماتی است که به صورت روزانه انجام می پذیرد.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: با توجه به حساسیت موضوع، استفاده از لباس ویژه «گان» برای همکارانی که مباشرت با پیکر متوفی دارند الزامی بوده و همچنین غیر فعال سازی آبخوری‌ها در سطح آرامستان‌ها جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و نصب چک لیست ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی جهت اطلاع شهروندان نیز در دستور کار قرار گرفته و از روز گذشته اجرایی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.