همزمان با اعلام خبر مرگ دومین نفر بر اثر ویروس کرونا در آمریکا، کاخ سفید هشدار داد که آمریکایی‌های بیشتری بر اثر این ویروس خواهند مرد.

 دومین قربانی کرونا در آمریکا/ کاخ سفید: آمریکایی‌های بیشتری خواهند مُرد

قدس آنلاین؛ ویروس کرونا در آمریکا تاکنون جان دو نفر را گرفته است. مقامات این کشور گفتند دومین فرد فوت‌شده ۷۰ساله و از ایالت واشنگتن بود. اولین قربانی کرونا در آمریکا ۵۰ سال داشت.

به گزارش سی‌ان‌ان، موارد ابتلا به ویروس کرونا در کالیفرنیا، ماساچوست، واشنگتن، آریزونا، ایلینوی، ویسکانسین، اورگان، رود آیلند، نیویورک و فلوریدا تأیید شده است.

بر اساس این گزارش، ۸۸ مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا تأیید شده است که شامل ۴۴ نفر خارج‌شده از کشتی تفریحی دیاموند پرنس در ژاپن و همچنین سه نفر از شهر ووهان چین می‌شوند. در همین حال، ۱۹ مورد به‌دلیل مسافرت به ویروس ابتلا شده‌اند و ۱۸ نفر نیز از دیگران گرفته‌اند و دلیل چهار مورد دیگر در ایالت ایلینوی و رود آیلند هنوز مشخص نشده است.

در پی فوت دومین نفر، سی‌ان‌ان در گزارش خود آورده است که کاخ سفید هشدار داده است آمریکایی‌های بیشتری بر اثر این ویروس جان خود را از دست خواهند داد.

اندرو کوئومو، فرماندار ایالت نیویورک گفته اولین فردی که در این ایالت به ویروس کرونا مبتلا شده زنی ۴۰ساله است که در ایران به این ویروس مبتلا شده است.

بنابر گفته فرماندار نیویورک سیستم تنفسی این زن با مشکل مواجه شده ولی حال او وخیم نیست و در خانه‌اش قرنطینه شده است.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.