سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونای نیروهای مسلح ، گفت: در پی شیوع بیماری کرونا اعزام مشمولان سربازی تا ۲ ماه به تعویق افتاده است.

اعزام مشمولان سربازی ۲ ماه به تعویق افتاد

قدس آنلاین: سردار حسن عراقی‌زاده  درباره دوره های آموزشی سربازان و اعزام آنها گفت: در این رابطه ابلاغ شده تا تمام دوره‌های آموزشی سربازان به مدت حداقل دو ماه متوقف شود؛ یعنی مشمولان خدمت سربازی که قرار بود در روزهای آینده برای گذراندن دوره‌های آموزشی به پادگان‌های مربوطه اعزام شوند، اعزام آن‌ها تا اول اردیبهشت سال ۹۹ به تعویق افتاده است.

معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اما سربازانی که چند روزی بیشتر به اتمام دوره‌های آموزشی آن‌ها باقی نمانده، تا اتمام دوره آموزشی البته با رعایت تمام نکات بهداشتی، در پادگان‌ها باقی می‌مانند.

عراقی‌زاده گفت:یگان‌هایی هم که باید در محل مأموریت خود حضور داشته باشند، حضور آن‌ها در محل‌های خدمت ادامه خواهد داشت؛ چون برقراری امنیت کشور تعطیل‌بردار نیست.
به گفته  سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا اضافه کرد: همچنین بخشی از دانشگاه‌های نیروهای مسلح نیز هفته گذشته تعطیل شدند و بخش دیگری که هنوز تعطیل نشده‌اند، درباره وضعیت آن‌ها طی روزهای آینده در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم‌گیری می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاهش ساعت کاری دستگاه‌های عمومی و دولتی شامل کارکنان نیروهای مسلح هم می‌شود؟ گفت: هنوز در این رابطه تصمیم‌گیری نشده است؛ اما اگر در قرارگاه مورد اشاره، این موضوع تصویب شود، به رده‌های تابعه اعلام خواهد شد.

به گفته سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونای نیروهای مسلح ، به رده‌های تابعه نیروهای مسلح ابلاغ شده تا افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، مثل جانبازان شیمیایی و بیماران قلبی و عروقی که در نیروهای مسلح حضور دارند، از حضور در محل کار خودداری کنند و به مرخصی بروند؛ البته این مرخصی جزء مرخصی‌های استحقاقی سالیانه آن‌ها منظور نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما یک سوالی داشتم من میخواستم که توی این ماه برای اعزام پست کنم که برج 2 اعزام بشم برای دوره آموزشی با این شرایط الان اگه پست کنم کی اعزام میشم؟