عباس سلیمی‌نمین گفت: عده‌ای قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند و سیستم به آنها اجازه نداد دولت ایشان را در میانه راه زمین‌گیر کنند.

قالیباف تندروهای مجلس را کنترل خواهد کرد

عباس سلیمی نمین ضمن بیان این مطلب، گفت: بعید است که جریان تندرو در صحن مجلس غالب شود و با هیاهو به کارش ادامه بدهد، کمااینکه نمایندگان این جریان در مجلس فعلی حضور داشتند و از آنجا که توسط جاهایی کنترل شدند نتوانستند جار و جنجال به پا کنند. در مجلس یازدهم هم تندروها حتماً با مدیریت آقای قالیباف کنترل خواهند شد

وی افزود: ایرانی‌ها شرایط بسیار دشواری دارند؛ به عبارتی دشمنی‌ها به اوج خود رسیده و هر روز تهدید و تحدیدهای بیشتری را متحمل می‌شویم. به همین دلیل، قطعاً تندروها کنترل خواهند شد تا مجلس به خوبی بتواند به دولت کمک کند. برخی قصد تخریب و ناکام گذاشتن دولت روحانی را داشتند و نتوانستند. همان‌طور که در سال‌های پیش هم گروهی مجدانه می‌کوشیدند احمدی‌نژاد را قبل از موعد قانونی کنار بگذارند و سیستم به آنها اجازه نداد دولت ایشان را در میانه راه زمین‌گیر کنند.

عباس سلیمی‌نمین در پایان تصریح کرد: اکنون زمان خوبی برای دعوا نیست. در واقع در شرایطی که بن‌بست‌های بی‌شماری را پیش روی خود می‌بینیم لازم است به هم‌صدایی برسیم.

منبع: اعتماد آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.