معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از کاهش ۵۰ درصدی نیروهای شهرداری به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

کاهش ۵۰ درصدی نیروهای شهرداری به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا

به گزارش قدس آنلاین، شهریار آل‌شیخ در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در رابطه با کاهش نیروی‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته پروتکل دورکاری ابلاغ شده است که در تمام بخش‌ها در حال اجراست. در حال حاضر حداقل ۵۰ درصد کاهش نیرو را الزامی کرده‌ایم و کاهش بیشتر نیز در حال پیگیری است.
وی در رابطه با اقدامات شهرداری در کاهش مراجعه شهروندان خاطرنشان کرد: معمولا در انتهای سال مراجعه شهروندان به شهرداری مناطق مختلف افزایش پیدا می‌کند. در مناطق ۸ و ۱۲ که پروژه شهرهوشمند به طور کامل انجام شده، تمامی فعالیت‌ها به صورت صددرصد غیرحضوری انجام می‌شود. در سایر مناطق نیز به سرعت پروژه شهرهوشمند پیش می‌رود تا فعالیت شهروندان را به صورت غیرحضوری بتوانیم پاسخگو باشیم. هر منطقه‌ای که به حوزه شهرداری شهرهوشمند می‌پیوندد، باید پروسه آموزش شهروندان، سازندگان و کارکنان شهرداری را طی کند.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد عنوان کرد: فرایند براخی از گردش‌کارها مانند تحویل مدارک و اسناد باید به‌صورت حضوری انجام شود. البته فرایند استفاده از تخفیف‌ها تا فروردین ۹۹ تمدید شده تا شهروندان در ماه آتی بتوانند از آن استفاده کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.