خراسان شمالی- مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تعطیلی سه روزه آرایشگاه های زنانه در سطح استان خبر داد و گفت: در مبادی ورودی استان سلامت مسافران رصد می شود در صورت مشاهده افراد بیمار و یا دارای علائم، دانشگاه علوم پزشکی استان طبق پروتکل بهداشتی با آنان رفتار خواهد کرد.

سلامت مسافران در مبادی ورودی خراسان شمالی رصد می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، جواد نظری اظهار داشت: با هدف جلوگیری از تجمع مردم، مراکز تعویض پلاک تا پایان هفته تعطیل است و همچنین تا اطلاع ثانوی تمامی کافی شاپ ها و گیم نت ها تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیما از طریق شبکه استانی محتوای های آموزشی مقابله با ویروس کرونا در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نظری تصریح کرد: با همکاری شرکت مخابرات و آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن محتوای آموزشی توسط معلمان به دانش آموزان بسته های اینترنتی رایگان در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مردم باید تا حد امکان از منزل خود بیرون نروند و بهداشت فردی را رعایت کنند و از ترددهای غیرضروری پرهیز داشته و تجمعات خانوادگی بیش از ۱۰ نفر را نداشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.