۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 695161

کتاب «موش سر به هوا» نوشته فرهاد حسن‌زاده در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

کتاب جدید فرهاد حسن‌زاده منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «موش سر به هوا» قصه‌ سفر هفت موش است که با تصویرگری علی خدایی شکل خلاقانه‌ای پیدا کرده است.

کودکان علاوه بر خواندن قصه و تماشای تصاویر، می‌توانند با فکر کردن به سوال‌هایی که کتاب مطرح می‌کند، پاسخ بدهند. این کتاب مناسب کودکان بالای ۷ سال است و به تفاوت‌ها و ویژگی‌های فردی اشاره می‌کند که می‌تواند در نگاه اول مورد سرزنش دیگران قرار بگیرد ولی در موقعیت‌های خاص اهمیت و فایده آن مشخص می‌شود.

کتاب «موش سر به هوا» می‌تواند به تغییر دیدگاه کودکان کمک کند، اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش دهد و آن‌ها را در مسیر پذیرش ویژگی‌های شخصیتی‌ خودشان قرار بدهد.

بر همین اساس، «همان لنگه کفش بنفش»، «آقای رنگی و گربه ناقلا یا این جوری بود که اون جوری شد»، «دیو دیگ به سر»، «پی‌تی‌کو پی‌تی‌کو»، «وقتش رسیده ‌کمی پسته ‌بشکنیم»، «کتاب داستان ۵»، مجموعه «قصه‌های کوتی‌کوتی»، «هستی» و «زیبا صدایم کن» از دیگر آثار حسن‌زاده است که در کانون پرورش فکری منتشر شده است.

یادآوری می‌شود فرهاد حسن‌زاده به‌عنوان نامزد ایرانی جایزه جهانی هانس کریستین اندرسن سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ و همچنین نامزد جایزه آسترید لیندگرن برگزیده‌ شده است.

کتاب «موش سر به هوا» که به تازگی نیز رونمایی شده است در ۴۸ صفحه تمام رنگی با قیمت ۳۰هزار تومان و شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.