خراسان شمالی- پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: تردد خودروها در برخی گردنه‌های استان بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست، بنابراین استفاده از آن الزامی است.

تردد در محورهای خراسان شمالی بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون بارش ها در بیشتر محورهای استان به صورت برف است که شدت آن در گردنه‌های اسدلی مسیر بجنورد- اسفراین و  امین الله مسیر بجنورد- آشخانه است.

براساس این گزارش، به علت بارش شدید برف و به منظور جلوگیری از خطرات و حوادث احتمالی، تردد کشنده ها و کامیون ها در محور بجنورد- آشخانه ممنوع شده است.

 بارش برف باعث مختل شدن رفت و آمد خودروها در بیشتر محورها از جمله محور بجنورد - اسفراین در جنوب، بجنورد - شیروان در شرق و چمن بید به جنگل گلستان در غرب استان شده است.

پلیس راه خراسان شمالی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی برای تردد در محورها از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست تا حد امکان از ترددهای غیرضرور پرهیز کرده، و در صورت نیاز حتما تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

همچنین بارش برف و کولاک صبح امروز گردنه بیو در مسیر بجنورد- شوقان و محور مرزی تکله‌قوز  و سوخسو انقلاب در شهرستان راز و جرگلان را بست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.