۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 695198

مقامات بهداشت ایتالیا اعلام کردند نتیجه آزمایش کرونای رهبر کاتولیک‌های جهان که علایم بالینی سرماخوردگی داشت، منفی بوده است.

آزمایش کرونای پاپ منفی شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از رویترز، آزمایش کرونای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، که چند روز پیش علائم سرماخوردگی داشت و برای نخستین بار از زمانی که به این سمت برگزیده شده است دیدارهای عمومی خود را لغو کرده بود، منفی اعلام شد.

روزنامه ایتالیایی «ال مساگرو» امروز با گزارش این خبر نوشت ماتئو برونی، سخنگوی واتیکان، از هرگونه اظهارنظر در این خصوص خودداری کرده است.

رهبر ۸۳ ساله کاتولیک‌های جهان قرار بود هفته گذشته با مقامات ارشد واتیکان در کلیسای جنوب روم دیدار داشته باشد؛ اما چند ساعت مانده به این دیدار در اطلاعیه غافلگیرانه اعلام کرد از محل اقامت خود در واتیکان این دیدار را پیگیری خواهد کرد. پاپ سال‌ها پیش پس از ابتلا به یک بیماری بخشی از ریه خود را از دست داده است.

ایتالیا نخستین کشور در قاره اروپا است که براثر شیوع گسترده ویروس کرونا چندتا از شهرهای خود را قرنطینه کرد. این کشور با ۲۰۳۶ مبتلا و ۵۲ مورد فوت سومین کشور در جهان از نظر آمار بالای شیوع کووید ۱۹ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.