حزب الله عراق اعلام کرد رئیس سرویس اطلاعاتی این کشور در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دست دارد.

حزب الله عراق: رئیس سرویس اطلاعاتی کشور در ترور سردار سلیمانی دست دارد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای «مصطفی کاظمی» رئیس سرویس اطلاعاتی این کشور را به دست داشتن در ترور سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و نیز ابوبهدی المهندس، نایب رئیس حشد شعبی متهم کرد.

ابوعلی العسکری، از مقامات امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای در حساب توییتری خود تهدید کرد در صورتی که مصطفی کاظمی، رئیس سرویس اطلاعاتی این کشور نامزد نخست وزیری شود، اعلام جنگ خواهد کرد و کشور به آتش کشیده خواهد شد.

وی گفت: برای عراق بهتر است تا کار از کار نگذشته، عادل عبدالمهدی را نگه دارد و او را به جایگاه طبیعی اش بازگرداند. تنها مانع در برابر عبدالمهدی نظر مرجعیت است و در صورتی که برطرف شود، (عبدالمهدی) می‌تواند وظیفه اش را انجام دهد و کار خود را به پایان برساند.

وی در ادامه افزود: برخی‌ها گفته اند مصطفی کاظمی، رئیس سرویس اطلاعاتی نامزد نخست وزیری شده است. او یکی از متهمان در پرونده کمک رسانی به دشمن آمریکایی برای اجرای جنایت ترور فرمانده پیروزی سلیمانی و همراه وی المهندس است. ما نامزدی او را جز اعلام جنگ به ملت عراق نمی‌بینیم.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله   معاون الحشد الشعبی عراق را به شهادت رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.