۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 695215

۱۲۰ هزار عدد دستکش طبی هنگام بازرسیهای معمول از کامیونهای حامل بار صادراتی در گمرک دوغارون بین ایران و افغانستان واقع در شهرستان تایباد در شرق خراسان رضوی با استفاده از دستگاه اشعه ایکس کشف شد.

کشف ۱۲۰ هزار دستکش طبی در مرز دوغارون

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل گمرک مرزی دوغارون گفت: این تعداد دستکش داخل بار صادراتی جاسازی و مخفی شده بود تا بطور غیرقانونی به کشور افغانستان حمل شود اما از این اقدام در گذرگاه مرزی دوغارون جلوگیری شد.

محمد کوه‌گرد افزود: در ارتباط با این محموله قاچاق دستکشهای طبی که در قالب ۱۲۰ کارتن بسته‌بندی شده بود یک فرد متخلف تبعه افغانستان بازداشت شده است.

وی ادامه داد: پرونده این تخلف از سوی واحد قضایی گمرک مرزی دوغارون تشکیل شده و ارزش مالی محموله قاچاق نیز از سوی کارشناسان در حال برآورد است.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون همچنین گفت: با توجه به شرایط ناشی از بیماری همه‌گیر در سطح کشور، در صورت مشاهده هرگونه خروج غیرقانونی اقلام بهداشتی مورد نیاز داخل کشور، با متخلفان برخورد می‌شود.

گمرک مرزی دوغارون میان ایران و اغانستان و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد. تایباد نیز در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.