احسان علیخانی تهیه کننده و مجری «عصر جدید» از ضبط قسمت های فراوان این برنامه در بهمن ماه برای آماده سازی و پخش هرشب در نوروز خبر داد.

ضبط «عصر جدید» در بهمن به اندازه کل نوروز

به گزارش قدس آنلاین، احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: به اندازه کافی در بهمن ماه ضبط کرده ایم تا «عصر جدید» هر شب در نوروز روی آنتن شبکه سه برود.

وی همچنین با اشاره به ایثار پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این شرایط، از گروه های برنامه ساز و سریال سازان که این روزها با حمایت تیم های پزشکی مشغول کار هستند تا بتوانند تولیدات را به موقع برای تماشای مخاطبان آماده کنند، قدردانی کرد.

علیخانی همچنین با اشاره به آغاز پخش فصل دوم «عصر جدید» در شب ولادت حضرت علی (ع) تأکید کرد کلیه تصاویر مربوط به حضور پرشمار تماشاگران در استودیو، تا پیش از تاریخ ۲۷ بهمن و در روزهای پیش از شیوع ویروس «کرونا» ضبط شده است.

مجری برنامه «عصر جدید» در ادامه تأکید کرد با اینکه خیلی از شرکت کننده ها از شهرستان حضور دارند و تیم پزشکی در کنارمان است، اما در صورت لزوم در آینده قسمت‌های این برنامه را بدون حضور تماشاگران ضبط خواهند کرد چرا که معاینه پزشکی هزار تماشاگر خوشبینانه ٥ ساعت طول می کشد. هر چند؛ «عصر جدید بدون تماشاگر مانند داربی پرسپولیس و استقلال بدون تماشاگر است!»

گفتنی است، ایام نوروز ۹۹ هر شب بعد از خبر شبانگاهی بزرگ ترین مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» میزبان مخاطبان خواهد بود.

امین حیایی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی داوران این برنامه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.