گیلان-استاندار گیلان به شرکت های توزیع آب، برق، گاز و مخابرات تاکید کرد در صورتی که مشترکان خانگی بدهی های معوقه دارند، همکاری لازم را برای قطع نشدن خدمات یادشده به آنان تا پایان فروردین ماه سال آینده انجام دهند.

آب، برق، گاز و تلفن مشترکان دارای بدهی قطع نشود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در نشست ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، گفت: روند افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان نسبت به هفته گذشته بیشتر شده و بر این اساس ضرورت دارد تخت های فزون تری تدارک دیده شود. البته علاوه بر در حال انجام بودن مصوبات جلسات گذشته، مقرر شد ۱۵۰ تخت دیگر به تخت های اختصاص یافته برای بیماران کرونا در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت اضافه شود.

زارع خاطرنشان کرد: بیمارستان های بخش خصوصی هم ظرفیت های خوبی دارند که برای این موارد در نظر گرفته شده ولی لازم است آنها نیز حداقل ۵۰ درصد ظرفیت خود را به بیماران کرونا اختصاص دهند.

وی با اشاره به وجود کمبودهایی در بخش تامین و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم اعم از محلول های ضدعفونی کننده و ماسک، گفت: قدردان شرکت هایی که خط تولید جدید این محصولات را راه اندازی کرده اند، هستیم ولی انتظار دارم حتما این ظرفیت ها بیشتر شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: تعداد معدودی نیز با سودجویی، اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم کرده بودند که دستگاه های نظارتی توانستند آنان را شناسایی کنند و انتظار دارم برای توزیع این اقلام با اولویت مراکز درمانی، تسریع شود.

به گفته دکر زارع؛ حتما نیاز است در مورد ظرفیت های جدیدی که برای تولید اقلام مورد نیاز مردم در نظر گرفته شده، مجوزهای لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی طی مدت ۲۴ ساعت، صادر شود.

زارع با یادآوری انجام اطلاع رسانی برای شیفت بندی کارکنان دولت، به مطالبه جامعه کارگری استان نیز اشاره و اضافه کرد: باید مصوبه مربوطه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای انجام برنامه ریزی مناسب به منظور کاهش شمار کارگران تا یک سوم و انجام شیفت بندی البته با در نظر داشتن اینکه به فرآیند تولید آسیب جدی وارد نشود، ابلاغ شود.

استاندار گیلان ادامه داد: شورای هماهنگی بانک ها نیز به همه بانک های دولتی و خصوصی ابلاغ کند تا درخصوص پرداخت اقساط مشتریان خود تا پایان فروردین ماه سال آینده، همکاری های لازم را داشته باشند.

وی با یادآوری لازم الاجرا بودن تصمیمات این ستاد با قید فوریت، گفت: شرکت های توریع برق، آب، گاز و مخابرات در صورتی که مشترکان خانگی بدهی های معوقه دارند، همکاری لازم را برای قطع نشدن خدمات یادشده به آنان تا پایان فروردین ماه سال آینده انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.