دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص هشدارهای جدی در خصوص عدم مراجعه به شعب بانکی گفت: اکیدا توصیه می‌شود تا با عنایت به این موضوع که سامانه‌های الکترونیکی به صورت شبانه‌روزی در اختیار مشتریان قرار دارد و تمام عملیات بانکی در این سامانه‌ها قابل اجراست؛ از مراجعه حضوری در بانک‌ها خودداری شود، اما با این وجود باز هم تعداد مراجعان بسیار زیاد است.

تعداد مراجعان به بانک‌ها با وجود هشدارهای داده شده، بسیار بالاست

به گزارش قدس آنلاین،  حسن مونسان در خصوص اقدامات پیش‌بینی شده در مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در هفته جاری در خصوص مبارزه با ویروس کرونا و با توجه به توصیه‌های رئیس ستاد مبارزه با کرونا، دولت و حاکمیت در همین مورد، تمهیداتی نظیر مجهز کردن تمامی شعب استان به مواد ضد عفونی‌کننده و کاهش ساعت اداری شعب صورت گرفت که خوشبختانه تاکنون هیچ شعبه‌ای در سراسر استان تعطیل نشده و تنها فعالیت شعب در شیفت بعدازظهر متوقف شده است، همچنین تاکنون ابلاغیه‌ای در خصوص اقدامات لازم در هفته آینده ارسال نشده است.

شورای هماهنگی بانک‌های استان، افزود: با وجود هشدارهای جدی در خصوص عدم مراجعه به شعب بانکی، اما باز هم تعداد مراجعان بسیار زیاد است.

وی در خصوص طرح مساعدت بانک‌ها به صاحبان کسب وکار، گفت: این طرح یک طرح ملی بوده و نحوه اجرایی شدن آن به صورت استانی نیست. با توجه به این موضوع که کسب وکارها در ماه اخیر، به خصوص بازاریان و کسب و کارهای خرد، در رکود قرار گرفته‌اند، وجود چنین طرح‌هایی می‌تواند کارگشا واقع شود.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان افزود: با توجه به این که در روزهای آخر سال قرار داریم و در این مدت باقی‌مانده فعالیت بانک‌ها اعم از بستن حساب‌های بانکی بسیار زیاد است، احتمال اجرا شدن این طرح در سال آینده وجود دارد، با این حال ما امیدواریم که این طرح در روزهای آتی اجرایی شود.

مونسان در خصوص طرح تعویق دوماهه سررسید وام‌ها عنوان کرد: این طرح هنوز در مرحله اجرایی قرار نگرفته و ابلاغیه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است. نتهای خبر/

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.