مدیریت بهداشت و درمان مشهد در توزیع لوازم بهداشتی بسیار ناکارآمد بود/ استاندار ورود کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت بهداشت و درمان مشهد در توزیع خدمات بسیار ناکارآمد عمل کرده، گفت: استاندار و مدیران وزارت بهداشت به این نابسامانی ورود کنند وگرنه شاید با کمک قوه قضائیه جلوی این کوتاهی‌ها را بگیریم.

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ویروس کرونا با تاخیر در شهر مشهد شیوع پیدا کرده است و به سمت اوج گیری خود می‌رود بنابراین لازم است حمایت‌های جدی و گسترده‌تری در مسؤولان شهری و استانی ایجاد شود.

وی گفت: متاسفانه باوجود جمعیت بالای ۳ میلیون نفری شهر مشهد و حضور زائران حرم رضوی و تلاش شبانه‌روزی کادرهای بیمارستانی شاهد بی‌درایتی مسؤولان بهداشت و درمان در عدم ارائه مناسب خدمات فروش لوازم بهداشتی در شهر مشهد هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیریت بهداشت و درمان شهر مشهد در توزیع خدمات نسبت با شهرستان‌های دیگر بسیار ناکارآمد و ضعیف عمل کرده است.

پژمانفر یادآور شد: به‌عنوان نماینده مردم انتظار دارم شخص استاندار و مدیران وزارت بهداشت و درمان به این نابسامانی شهر مشهد ورود پیدا کنند در غیر این صورت شاید با کمک قوه قضائیه جلوی این کوتاهی‌ها را بگیریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: متاسفانه در بین مردم مشهد زمزمه تبانی تعدادی از مسؤولان نسبت به گران‌فروشی برخی از خدمات شنیده می‌شود که باید این احساس با توزیع مناسب و عادلانه لوازم بهداشتی برطرف شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.