فیلم کوتاه «دَم» جدیدترین ساخته ناصر ضمیری به عنوان تنها نماینده سینمای ایران به بخش مسابقه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه «بوسان» راه یافت.

«دَم» به جشنواره فیلم کوتاه بوسان راه یافت

به گزارش قدس آنلاین،  این جشنواره مهمترین جشنواره فیلم کوتاه آسیا و مورد تایید آکادمی اسکار به شمار می‌آید و زمان برگزاری این فستیوال از ۲۲ تا ۲۷ آوریل (فروردین ۹۹) در شهر بوسان کره جنوبی تعیین شده است.

ضمیری درباره موضوع فیلم «دَم» گفته که این فیلم موضوع چالش‌های شغلی در خانواده و تنش‌های میان یک زوج را دست‌مایه خود قرار داده است.

ضمیری آثار و جوایز متعدد بین‌المللی را در کارنامه خود دارد و در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با فیلم بلند «با دیگران» موفق به کسب تندیس جشنواره و دیپلم افتخار ویژهٔ هیأت داوران شده است.

فیلم «دم» را او و ندا اسدی نوشته‌اند و اشکان اشکانی نیز فیلمبرداری کرده است. تدوین و صدابرداری به عهده محمد توکلی و محمد حسین ابراهیمی بوده و طراحی صدا و لباس را هم احسان افشاریان و لیلا نقدی پری انجام داده‌اند.

مجری طرح وحید حاجیلویی و مدیر تدارکات محمدرضا حریری بوده‌اند. همچنین مترجم پروژه هدی لزگی بوده است و اصلاح رنگ، جلوه‌های ویژه و طراح پوستر را پویان آقابابایی، محسن صادقی و طاها ذاکر عهده‌دار بوده‌اند.

فیلم کوتاه «دم» را ناصر ضمیری و افسانه ارزمانی تهیه کرده‌اند و مهرداد بخشی، ندا اسدی و علی یازرلو هم بازیگران آن هستند. تهای خبر/

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.