اصفهان- دکترعباس رضایی گفت:در صورتی‌که مشکلات استان در مواجه با بیماری کرونا بیشتر شد، بیمارستان‌های دیگری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته می شود.

مردم نسبت به بیماری کرونا حساس باشند ولی نگران نباشند

به گزارش قدس انلاین، استاندار اصفهان بعد ازظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهارداشت: با کمال تاسف در زمانی که مردم به این اقلام نیاز جدی دارند و برای دریافت آن در مضیقه هستند و به داروخانه‌های مختلف مراجعه می‌کنند، مشاهده شده برخی از داروخانه‌ها بعضی از این اقلام را با قیمت‌های چندین برابر به مردم می فروشند.

دکترعباس رضایی بیان کرد: بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه‌های تولیدکننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی نظارت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌های هفتگانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: درحال حاضردرشرایط نامناسبی نیستیم ودرخصوص فعالیت‌های دو کمیته سلامت و پشتیبانی بحث و گفت وگو شد وپیش‌بینی‌های لازم برای زمان بحرانی دردستور کار قرار گرفت.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در همین راستا در این جلسه پیش‌بینی شد در صورتی‌که مشکلات استان در مواجه با بیماری کرونا بیشتر شد، آمادگی لازم و بیمارستان‌های دیگری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود ماسک و برخی مواد ضدعفونی کننده مانند الکل در دسترس مردم، گفت: در همین راستا قرار شد فردا کارخانجات تولید کننده این اقلام در استانداری دعوت شده و مشکلات آنها در ارتباط با افزایش تولید بررسی شود.

رضایی اظهار کرد: استانداری اصفهان با تمام توان از این شرکت‌ها در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم در زمینه بهداشت و درمان حمایت خواهد کرد.

وی درادامه اذعان داشت: در خصوص شهرستان کاشان نیز تصمیمات خوبی درتوزیع مواد مورد نیازمانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده گرفته شد و علاوه بر این با هماهنگی دادگستری این شهرستان قرار شد برخی محصولات بهداشتی تولید شده صرفا به مصرف خود شهرستان اختصاص یابد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک بیمارستان صحرایی از کرمان به کاشان منتقل ومستقر می‌شود تا در صورت نیاز مردم شهرستان در مضیقه نباشند.

وی ادامه داد: لازم است به عنوان نماینده دولت در استان از زحمات کلیه کادر پزشکی و پیراپزشکی به ویژه پرستاران در این زمان تشکر کنم که مجاهدانه در سنگر خدمت‌رسانی حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.