شهردار مشهد گفت: با عنایت به لزوم انجام عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز و صیانت بیش از پیش از شهروندان، پیشنهاد می‌شود دو روز پنج شنبه و شنبه ۱۵ و ۱۷ اسفند در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.

پیشنهاد شهردار به استاندار برای تعطیلی دو روزه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلایی در صفحه اینستاگرام خود از ارسال نامه‌ای به استاندار خبر داد و با بیان اینکه همه شهر این روزها پای کار هستند تا از بحران موجود بگذریم، نوشت: عملیات پیشگیری با مدیریت استاندار و همکاری همه نهادها، دستگاه قضایی و امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی؛ مدیریت شهری و شورای شهر ادامه دارد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه از همه مهم‌تر مشارکت مردم است، افزود: این مشارکت با سرعت در حال رشد بوده و حساسیت موضوع از ناحیه مردم مشهد جدی گرفته شده است.

وی با اشاره به ارسال نامه به استاندار خراسان رضوی  گفت: امیدوارم با موافقت ایشان همراه شده، کار سرعت و قوت بیشتری گرفته و دغدغه‌ها و نگرانی‌های همشهریان عزیز کاهش یابد.

متن نامه کلایی به استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس رزم حسینی

استاندار معزز خراسان رضوی

با سلام با عنایت به تاکیدات حضرتعالی مبنی بر استفاده موثر و حداکثری از امکانات جهت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا پیشنهادهای زیر تقدیم حضور می‌شود، خواهشمند است ارائه طریق فرمایید.

۱– نظر به عدم امکان ضدعفونی و پاکسازی اماکن موقتی که هر ساله با محوریت شهرداری مشهد جهت استقرار موقت زائرین در ایام نوروز در نظر گرفته می‌شده (اعم از کمپ‌ها، زائر پذیرها یا مدارس)، پیشنهاد می‌شود اماکن مذکور برای نوروز ۱۳۹۹ از چرخه خدمت رسانی خارج و این موضوع به اطلاع عموم هموطنان برسد.

۲- با توجه به تاکید ستاد تدبیر بر عدم برگزاری تجمعات به ویژه در فضاهای بسته و مسقف، شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در تعظیم شعائر مذهبی در فضاهای باز و میادین اصلی شهر از طریق فضاسازی، نورافشانی همکاری لازم را با هیئات مذهبی در ایام اعیاد ماه رجب انجام دهد.

۳- با عنایت به لزوم انجام عملیات گسترده ضدعفونی در روزهای آتی به ویژه در اماکن تجمع مسقف و فضای باز و صیانت بیش از پیش از شهروندان پیشنهاد می‌شود دو روز پنج شنبه ۹۸/۱۲/۱۵ و شنبه ۹۸/۱۲/۱۷ در شهر مشهد تعطیل عمومی اعلام شود.

۴- شهرداری مشهد آمادگی دارد از بعدازظهر پنج شنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۵ نسبت به ضدعفونی گسترده مساجد و حسینیه‌ها براساس پروتکل مورد توافق در ستاد اقدام نماید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.