در روزهای گذشته اکانت‌های مشکوکی در توییتر با نام مداحان و چهره‌های مذهبی در حال ایجاد است که به انتشار اخبار کذب در مورد ابتلای شخصیت‌های معروف به کرونا می‌پردازند.

حمله کرونایی به افکار عمومی با اکانتهای جعلی شهاب مرادی، بنی‌فاطمه و دیگران

قدس آنلاین: در روزهای گذشته اکانت‌های مشکوکی در توییتر به نام مداحان معروف و چهره‌های مذهبی در حال ایجاد است که به انتشار اخبار کذب در مورد بیماری شخصیت‌های معروف می‌پردازد.

یکی از این اکانتها که با انتشار خبری جعلی سر و صدای زیادی به پا کرد، اکانت توییتری تازه تأسیس با نام سید مجید بنی فاطمه بود که از سوی این مداح تکذیب شد. ابتدای اسفندماه نیز صفحه‌ای به نام میثم مطیعی از دیگر مداحان معروف کشور در توییتر ایجادشده که هیچ ارتباطی با این مداح ندارد.

ویروس کرونا ,

همچنین اکانت فیکی در روزهای گذشته با نام حجت‌الاسلام شهاب مرادی از فوت یا بیماری  چندنفر از شخصیت‌های مذهبی بر اثر کرونا کشور خبر داد که ارتباط این صفحه با این روحانی تکذیب شد. 

ویروس کرونا , ویروس کرونا ,

سابقه ایجاد این صفحات توییتری برای تزریق تحریفات مذهبی به جامعه به گذشته نیز برمی‌گردد و بارها صفحاتی به نام روحانیون و چهره های مذهبی مطرح نیز ایجادشده است. به‌طور نمونه مهناز افشار به صفحه فیک یک روحانی باهدف ایجاد اختلاف بین ایران و عراق استناد کرده بود که پس ‌از شکایت صاحب عنوان و عکس اکانت، به ایران برنگشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.