خراسان شمالی- آیین نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری امسال از شبکه استانی اترک به صورت زنده باحضور مسئولان استانی نواخته شد.

زنگ نیکوکاری در خراسان شمالی نواخته شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از کمیته امداد خراسان شمالی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آیین با اشاره به مشکلات امروز و حادثه جدید گفت: در عین حال که گرفتار حادثه جدید هستید نگذارید احسان و نیکوکاری فراموش شود.

آیت الله یعقوبی با دعوت از خانواده ها و مدارس در مشارکت جشن نیکوکاری گفت: همانطور که مردم مانند هر سال از طریق فضای واقعی کمک می کردند امسال نیز از طریق فضای مجازی با کمیته امداد همکاری کنند تا خانواده های نیازمند از طریق این کمک ها قدرت خرید پیدا کنند.

وی اضافه کرد: توصیه ما این است که در این ایام که هفته احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده و کمیته امداد متکفل این امر است، مردم به هر طریق که می‌توانند به‌اندازه وسع خود کمک کنند تا نیازمندان جامعه بتوانند بخشی از نیاز خود را فراهم کنند.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه هرساله آیین آغازین هفته احسان و نیکوکاری با حضور دانش آموزان و انجمن اولیاء برگزار می شد افزود: امسال به دلیل گسترش بیماری کرونا و تعطیلی مدارس این جشن به صورت مجازی از طریق شبکه استانی اترک آغاز شد.

وی با بیان اینکه این جشن به مدت یک هفته ادامه دارد، بیان کرد: امیدواریم مردم سخاوتمند استان همچون سالهای گذشته در این جشن مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.