مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از زمان راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی در ارتباط با ویروس کرونا در سبزوار طی نهم اسفند تاکنون به ۴۵۰ تماس شهروندان پاسخ داده شده است.

۴۵۰ تماس تلفنی شهروندان سبزوار در ارتباط با کرونا پاسخ داده شد

به گزارش دکتر محمد باقرزاده گفت: بطور میانگین روزانه ۷۵ تماس با سامانه تلفنی مربوط به کرونا در شهرستان سبزوار برقرار می شود که بیشترین موضوع آن نگرانی و بیم شهروندان از ابتلا به کروناست.
وی افزود: در عمده این تماس ها شهروندان علایم بیماری خود  را با بیماری کرونا مقایسه و سوال می‌کنند آیا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارند؟  
وی ادامه داد: همچنین در این تماس ها شهروندان از نحوه رعایت بهداشت فردی، وضعیت ضد عفونی مکان‌های عمومی و بهداشت نانوایی ها سوالاتی دارند که به آنها پاسخ داده می شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ آماده پاسخگویی به همشهریان در باره سوالات مربوط به کروناست.
وی افزود: این سامانه با بکارگیری امکانات و دانش تخصصی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای مقابله با کرونا فعال شده و شهروندان می توانند با شماره گیری این خط از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه سوالات خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.
وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی و  حضور نیافتن در اماکن پرتردد و شلوغ است.
بر مبنای اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مجموع  ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون ۲ نفر آنان مبتلا به این ویروس شده‌اند و هیچ بیماری به علت کرونا در این منطقه فوت نکرده است.
منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.