خراسان شمالی- ​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توقف ناوگان عمومی مسافر، در محدوده شهری به جز پایانه های مسافربری، به منظور پیشگیری از کرونا ممنوع است.

توقف ناوگان مسافری درخارج از پایانه های مسافربری تخلف است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت اظهار داشت: با متخلفین در این زمینه باهمکاری پلیس راهوروپلیس راه  برخورد قانونی خواهد شدو این ممنوعیت برای ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری، در نشست مدیریت بحران استان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان، برای ادای فریضه نماز و نیازهای مسافرین، صرفاً در محدوده مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و مساجد بین راهی توقف داشته باشندو مسافران هم صرفاً از امکانات این مکان ها استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسافران محترم تخلف های احتمالی این ناوگان را به مرکز مدیریت راههای استان و رسیدگی به تخلفات، با شماره تماس ۰۵۸۳۲۲۲۷۱۴۳ منعکس کنند.

همچنین تعداد۳۵ عدد بنر در نقاط تردد ناوگان عمومی استان جهت اطلاع رسانی محدودیتها وروشهای خود مراقبتی واقدامات ضروری در سفرهای برون شهری نصب شده است که توجه به خودمراقبتی بعنوان مهمترین رکن پیشگیری ازانتشارویروس کرونا موردتاکید قرارگرفته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.