همدان _دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهردرای همدان از انجام اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه یک همدان برای مقاباه با ویروس کرونا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، مسعوددهبانی صابر مدیر منطقه یک شهردرای همدان اظهار کرد :اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در همدان انجام شد.
دهبانی صابربا اشاره به اینکه انجام اقدامات فرهنگی پیشگیرانه در کنار اقدامات عملی در مقابله با ویروس کرونا نقش بسیار مهمی را داراست عنوان بیان کرد: تمامی پرسنل و امکانات این منطقه با رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از انتشار این ویروس در تلاش هستند.
دهبانی صابر با بیان اینکه اقدامات عملی در راستای ضد عفونی معابر و تجهیزات شهری به طور مرتب در حال انجام است بیان کرد: در حال حاظر مباحث فرهنگی در این زمینه نیز از اهیمت بالایی برخوردار است.

وی افزود: اقدامات عملی جهت پیشگیری از ویروس کرونا مطابق دستور العمل های مربوطه در سه نوبت صبح، ظهر و شب به طور مرتب در منطقه در حال انجام است و تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری  ضد عفونی می شوند. همچنین ساختمان اداری این منطقه که محل تردد شهروندان نیز می باشد به صورت مرتب ضد عفونی می شوند.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان ادامه داد:  از زمان انتشار این ویروس پوسترهای اطلاع رسانی تهیه و نصب شده اند و همچنین به طور مرتب در فضای مجازی انتشار داده می شوند تا اطلاعات شهروندان همدانی در این زمینه افزایش یابد،و همچنین این منطقه با راه اندازی پویش" من دست نمی دهم، چون شما را دوست دارم." توانسته است بسیاری از تماس ها که باعث انتقال این ویروس می شود را کاهش دهد.
دهبانی صابر با بیان اینکه  آموزش نکات بهداشتی و نظافتی خاص برای پیشگیری از ویروس کرونا ویژه کارگران خدمات شهری و نیروهای خدماتی خبر داد و گفت : جهت افزایش سلامتی و ایمنی مواد ضدعفونی کننده در طبقات و محل رفت و آمد شهروندان نصب گردیده تا از آنها استفاده نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.