رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، چهار هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخودار مشهد توزیع می‌شود.

چهار هزار بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار مشهد توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا حیدری با اعلام این خبر افزود: طی برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، این اقلام بهداشتی از ابتدای هفته پیش‌رو در اختیار ساکنان مناطق کم‌برخوردار قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: این مجموعه که شامل اقلام مختلف بهداشتی نظیر ماسک و مواد شست و شو و ضدعفونی‌کننده است به همت شوراهای اجتماعی محلات مشهد در میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به عزم شورا و مدیریت شهری این کلانشهر برای مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع آن تصریح کرد: در این راستا در هفته گذشته در قالب یک طرح دو فوریتی، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، برای اصلاح و بازسازی ۲۰ دستگاه آمبولانس و خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونا تخصیص یافت.
براساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی مثبت اعلام شده است.

حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت سه ونیم میلیون نفری  مشهد در ۶۶ پهنه در مناطق حاشیه این کلانشهر سکونت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.