تعطیلی اداره ها در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه موجب افزایش ۲۵ درصدی تردد در خروجیهای شهر مشهد در مقایسه با روز چهارشنبه ۱۴ اسفند و پنجشنبه هشتم اسفند ماه شد.

تعطیلی خراسان رضوی تردد جاده‌ای را ۲۵ درصد افزایش داد

به گزارش قدس آنلاین،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: بر اساس گزارش دستگاههای تردد شمار در پنج جاده منتهی به مشهد، خروج خودروها دیروز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۸۳ هزار و ۳۲ دستگاه ثبت شده است که در مقایسه با خروج ۶۶ هزار و ۹۶۸ دستگاه در روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

ابراهیم نصری افزود: در روز چهارشنبه  ۱۴ اسفند ماه نیز ۶۵ هزار و ۷۱۴ دستگاه خودرو  از پنج خروجی کلانشهر مشهد خارج شده‌اند که نشان می‌دهد خروج خودروها در روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه نسبت به چهارشنبه هفته سپری شده ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین مقایسه ورود ۶۸ هزار و ۷۸۶ دستگاه خودرو در روز گذشته یعنی پنجشنبه ۱۵ اسفند با پنجشنبه هفته گذشته یعنی هشتم اسفند ماه که رقم ورودی خودرو  ۶۱ هزار و ۷۷۸ دستگاه بوده است حکایت از افزایش ۱۱ درصدی ورود خودرو به کلانشهر مشهد دارد.

بر اساس تصمیم ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استانداری خراسان رضوی، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش ترددهای درون شهری، اداره ها و دستگاه‌های اجرایی این استان به استثنای مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی در روزهای پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفندماه تعطیل شدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.