رییس سازمان تبلیغات اسلامی از مردم خواست تا هزینه‌های مربوط به برگزاری مراسم اعتکاف و جشن‌های اهل‌ بیت (ع) را برای خرید بسته‌های سلامت و پیگشیری از ویروس کرونا به ویژه برای مناطق محروم اختصاص دهند.

اختصاص هزینه برنامه‌های مذهبی، به خرید بسته‌های پیشگیری از کرونا

قدس آنلاین: به گزارش روز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد قمی با دعوت از مردم ایران برای پیوستن به پویش ملی «به توان ما» اعلام کرد: در این پویش، هزینه‌هایی که قرار بود برای برنامه‌های مذهبی مثل اعتکاف، نمازهای جماعت، جشن‌های اهل بیت و مانند آن هزینه شود و به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، برای خرید بسته‌های سلامت و پیشگیری از کرونا و ارسال به مناطق محروم استفاده می‌شود.

وی در یک پیام ویدئویی گفت: در دورانی که همه متوجه می‌شویم، باید نگاهمان بیشتر به آسمان باشد و بابت کوتاهی‌ها و اشتباهاتمان استغفار کنیم و بیشتر مراقب هم باشیم، یکی از عوائد این توجهات معنوی، امیدهای افزون‌تر و طراوت‌های بیشتری است که ای کاش حسرتش را نمی‌خوردیم و امسال هم می‌توانستیم در اجتماعات دینی مثل اعتکاف و راهیان نور و نمازهای جماعت و مجالس اهل بیت(ع) که هر سال از آنها بهره مند بودیم، شرکت می‌کردیم.

قمی اجتماع اصلی را اجتماع قلوب مسلمین دانست و افزود: حال برای اینکه این حسرت خیلی به دلمان نماند، با هم در پویشی شرکت می‌کنیم که هم می‌توانیم به دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها و استان‌ها مراجعه کنیم و هم در سامانه‌ای که دوستان معرفی کرده‌اند، ثبت نام کنیم.

وی این پویش را به منظور کمک به کسانی اعلام کرد که بهره مندی های اقتصادی آنها اندک است و مستضعفان و محرومانی هستند که در مواجهه با ویروس کرونا ممکن است برای پیشگیری به مشکل برخورد کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.