رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس از بازگرداندن خودروهای پلاک تهران از هراز و فیروزکوه خبر داد.

 خودروهای پلاک تهران از هراز و فیروزکوه بازگردانده می‌شوند

قدس آنلاین: سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است مسافران نباید به شهرهای شمال سفر کنند اظهار داشت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از تمام محورها روان و بدون مشکل در جریان است اما از عبور خودروهای پلاک تهران و سایر شهرهای کشور به مازندران جلوگیری به عمل می‌آید.

محبی بیان داشت: در حال حاضر عبور خودروها تا حوزه مازندران ادامه دارد اما در این حوزه از ورود خودروهای پلاک تهران و سایر شهرها به این استان جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران عنوان داشت: هموطنانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند به هیچ عنوان اقدام به آغاز سفر نکنند زیرا از ورود آنها به استان‌های شمالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی افزود: تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است، بنابراین هموطنان از این تعطیلات برای سفر استفاده نکند و در منازل خود مانده و از انتشار و یا گرفتن این ویروس جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    0 0
    مسافران تهرانی بهتر است به استانهای گرمسیر مسافرت کنند،چون در آن استانها شیوع ویروس کرونا به خاطر گرمی هوا کم است.