همدان- شهردار منطقه سه همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا امسال شهرداری منطقه سه برای همشهریان همدانی به استقبال از بهار می‌رود.

 شهرداری منطقه سه به استقبال از بهار می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ همدان  محمد رضا فیضی منش شهردار منطقه سه همدان،اظهار کرد: امسال با شرایطی که در جامعه وجود دارد و با رعایت نکات بهداشتی برای استقبال از بهار برای شهروندان همدانی اقداماتی انجا م شده است.

فیضی منش با اشاره به اینکه طرح استقبال از بهار امروز از منطقه جولان همدان آغاز شده است، افزود: زیباسازی منظر و طرح استقبال از بهار در سطح شهرداری منطقه سه از ۱۷  اسفند آغاز شده است و تا ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: شهرداری منطقه سه همچون سال‌های گذشته می‌کوشد تا فضای مناسب و به یادماندنی را برای شهروندان فراهم آورد و به همین منظور با نزدیک شدن به پایان سال جاری و در آستانه سال جدید، همگام با سایر مناطق شهرداری همدان به استقبال بهار می‌رود.

شهر دار منطقه ۳ بیان کرد: لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی و شستشوی مبلمان شهری، حذف موانع فیزیکی و جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی، دیوار نوشته ها، ترمیم جداول و پل‌ها و همسطح سازی دریچه ها، لایروبی جوی‌ها و کانال ها، ساماندهی، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله، شستشو و رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و تابلوهای ترافیکی از اقدامات این طرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.