خراسان شمالی- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: متاثر از شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری کرایه کاهش یافته است.

کرونا سفر با ناوگان عمومی خراسان شمالی را کاهش داد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت اظهار داشت: شمار مسافرانی که در بازه زمانی ۱۸ بهمن تا پایان بهمن ماه سالجاری  با ناوگان عمومی استان جابه جا شده اند در مقایسه با بازه زمانی  اول اسفندماه تا ۱۳ اسفندماه امسال ۲۶ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: تعداد سفرها هم در این مدت ۲۱ درصد کاهش دارد. 
وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۱۸ بهمن تا پایان بهمن ماه سالجاری ۸۵ هزار و ۸۷۶ مسافر با ناوگان عمومی استان از مبادی شهرستان های استان به سایر مناطق جابه جا شده اندواین تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۱۹۸ سفر بوده است. 
به گفته شهامت در بازه زمانی اول اسفندماه تا ۱۳ اسفندماه سالجاری ۶۳ هزار و ۵۲۷ نفر مسافر با ناوگان عمومی استان سفر کرده اند و این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و ۶۷۷ سفر جابه جا شده اند.
وی افزود: در دو هفته نخست اسفندماه امسال، ۴۴ هزار و ۴۰۲ مسافر در قالب ۶ هزار و ۵۵۳ سفر با ناوگان عمومی، در داخل استان جابه جا شده اند  که این رقم نسبت به ۱۲ روز پایانی بهمن ماه، ۲۵ درصد کاهش مسافر را نشان می دهد.
وی خاطرنشان کرد: در دو هفته ابتدایی اسفندماه ۱۹ هزار و ۱۲۵ مسافر از مبادی شهرستان های استان به خارج استان جابه جا شده اند که این رقم نسبت به دو هفته ماقبل، ۲۷ درصد کاهش دارد.
شهامت گفت: این تعداد مسافر در قالب ۲ هزار و ۳۲۴ سفر مسافرت کرده اند که شمار سفرها هم ۱۶ درصد کاهش دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.