معاون اول رئیس جمهور از ۷ استاندار خواست به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.

جهانگیری: همه امکانات برای مبارزه با «کرونا» به کار گرفته شود

قدس آنلاین:  اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا و انسجام، هماهنگی و همکاری بیشتر مسئولان و مردم را جهت پیشگیری از شیوع این ویروس و درمان مبتلایان ضروری ارزیابی کرد.

وی در مکالمه‌های تلفنی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اخبار مربوط به ویروس کرونا و اقدامات انجام شده در این استان‌ها، از استانداران خواست با به عنوان نمایندگان عالی دولت همه امکانات دولت، نهادهای مختلف و بخش خصوصی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بکار گیرند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در اطلاع رسانی و اطمینان بخشی به جامعه، لزوم جدی گرفتن هشدارها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم را خاطرنشان ساخت و گفت: قطعاً همکاری و همراهی مردم نقش پراهمیتی در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلاء و شکست این بیماری در کشور دارد.

جهانگیری در ادامه پیگیری‌های خود از وضعیت استان‌های کشور، بار دیگر از مجاهدت ارزشمند کادر پزشکی و درمانی و نیز کسانی که برای تأمین مایحتاج مردم تلاش می‌کنند قدردانی و بر نظارت بیشتر بر توزیع اقلام درمانی و بهداشتی و مقابله با سودجویان و محتکران و معرفی آنان به مراجع قضائی تاکید کرد.

استانداران هرمزگان، فارس، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس‌های تلفنی ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا، نیازها و اقدامات انجام شده، از اهتمام جدی مسئولین استان برای بکارگیری همه ظرفیت‌ها در جهت پیشگیری و درمان افراد درگیر با ویروس کرونا خبردادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.