در پی اعتراض شدید نمایندگان حزب کانگریس به کشتار بی رحمانه مسلمانان طی یک هفته اخیر پارلمان این کشور صحنه درگیری نمایندگان شده و باز هم به تعویق افتاد.

مختل شدن جلسه پارلمان هند به سبب اعتراض شدید نمایندگان اپوزیسیون به کشتار مسلمانان

قدس آنلاین ؛ به نقل از اندیا تودی؛ خون مسلمانان مظلوم هندی پارلمان این کشور را باز هم به تعویق انداخت.

در پی کشته شدن بیش از ۵۰ مسلمان بر اثر حمله نظامیان هندی و هندوهای افراط گرا نمایندگان حزب کانگریس و دیگر احزاب اپوزیسیون به شدت از دولت دهلی نو انتقاد کردند.

به دنبال انتقاد تند نمایندگان حزب کانگریس از سیاست های دولت، درگیری لفظی بین نمایندگان دو طرف آغاز شد و رئیس پارلمان برای کنترل اوضاع برای چندمین بار مجبور شد جلسه را به تعویق بیندازد.

امروز نمایندگان پارلمان هند جمع شده اند تا در خصوص حوادث اخیر و همچنین نحوه عملکرد دولت در مقابل بیماری کرونا تصمیم بگیرند ولی درگیری های لفظی برای چندمین بار باعث ایجاد وقفه در جلسه شده است.

وزیر بهداشت هند نیز امروز در جلسه حاضر شده تا از اقدامات صورت گرفته در مقابل بیماری کرونا دفاع کند ولی وخیم بودن اوضاع مسلمانان باعث شده تا فرصتی به بحث در مورد بیماری کرونا اختصاص داده نشود.

هند همزمان با سفر ترامپ شاهد یورش سنگین نظامیان این کشور به مسلمانان بود که حداقل ۵۰ نفر را به کام مرگ کشانده و سبب زخمی شدن ۴۰۰ نفر دیگر شد.

وزارت کشور در گزارش اولیه خود پلیس دهلی نو را به کم کاری در این حادثه متهم کرده و تصریح کرد: تعلل نیروهای پلیس باعث جری شدن افراط گرایان و ریخته شدن خون مسلمانان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.