همدان _فرمانده انتظامی استان همدان گفت :کارگاه تولیدی مواد ضدعفونی کننده تقلبی،در تویسرکان کشف شد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک های شهرستان تویسرکان اقدام به تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پس از اطمینان از صحت موضوع،  ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از این کارگاه مشخص شد، ۲ نفر در این مکان با همدستی یکی از داروخانه های سطح شهرستان، اقلام بهداشتی تقلبی تولید می کنند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: از این کارگاه تولیدی، ۸۰۰ لیتر مایعات الکلی ضد عفونی کننده، ۱۲۰ کیلوگرم پودر شستشوی غیر مجاز و هزار عدد برچسب محلول ضد عفونی کشف شد.
وی به پلمب این کارگاه و داروخانه مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار و تذکر به افرادی که با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، امنیت سلامت مردم را هدف قرار داده‌اند، گفت: پلیس با محتکران و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قاطعانه برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با تاکید بر این که شهروندان ضمن حفظ خونسردی و امید بخشی به همدیگر به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند، از مردم خواست در صورت مشاهده گران فروشی و احتکار، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.