معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در حال حاضر ۴۵۰ بیمار کرونایی در استان البرز بستری هستند و با ادامه این روند نامطلوب پیش بینی می‌شود افزایش ۳۰ درصدی مبتلایان به کرونا ویروس را داشته باشیم.

روزانه ۳۰ درصد به بیماران کرونایی در البرز اضافه می‌شود

قدس آنلاین: سید حسن اینانلو، معاون بهداشت  و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، به روند شیوع کرونا ویروس در استان البرز اشاره کرد و گفت: اگر به همین روال پیش برویم مجبور هستیم از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی هم برای بستری کردن بیمارهای کرونا استفاده کنیم. در حال حاضر نیز ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) به کار گرفته شده است.

معاون بهداشت  و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: در حال حاضر ۴۵۰ بیمار کرونایی در استان البرز بستری هستند و با ادامه این روند نامطلوب پیش بینی می‌شود افزایش ۳۰ درصدی مبتلایان به کرونا ویروس را داشته باشیم.

اینانلو با اشاره به اینکه اگر آمار افرادی که نیاز به بستری ندارند را محاسبه کنیم رقم بسیار بالا خواهد بود، اضافه کرد: سه هفته آتی با بحران مواجه خواهیم شد و همچون استان‌هایی که امروز با بحران مواجه هستند دچار کمبود خواهیم شد از همین رو تمام ظرفیت‌ها و امکانات را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم از بحران خارج شویم.

وی با ضمن انتقاد از حضور مردم در فروشگاه‌ها و مراکز خرید، توصیه کرد: باید عید امسال را متفاوت بگذرانیم، این بیماری برای پیر و جوان دردساز است و بسیاری از جوانانی که هیچ بیماری ریوی نداشتند موفق نشدند سیر درمان را پشت سر بگذارند و قربانی کرونا شدند.

اینانلو با اشاره به اینکه ۳ درصد از افراد مبتلا جان خود را از دست می‌دهند، اضافه کرد: تمامی آرایشگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز پوست و مو و غیره تعطیل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز کرونایی شد

وی در رابطه با تست منفی کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: سی تی اسکن ریه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیانگر ابتلای وی به بیماری کرونا است، اما خوشبختانه حال عمومی دکتر کریم مساعد گزارش شده است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به منظور بهبود کامل در بیمارستان بستری است، افزود: به منظور بهره گیری از راهنمایی‌ها و دستورات رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ادامه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویدیو کنفرانس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.