۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 695717

تیم های ملی ایران و عمان برنامه ریزی کرده بودند روز 8 خرداد ماه در استادیوم آزادی تهران دیدار دوستانه ای با هم داشته باشند تا این دو تیم برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی در خرداد ماه با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان بروند.

 ایران – عمان؛ دستخوش تغییر می شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، با توجه به تعویق بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا که به زودی به طور رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود ممکن است تاریخ این بازی دوستانه هم دستخوش تغییر شود که مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عمان بدان اشاره کرده است.

این بازی در حالی برنامه ریزی شده که کادر فنی هر دو تیم تغییر کرده است. ایران بعد از خداحافظی مارک ویلموتس با اسکوچیچ به توافق رسیده است و عمان هم هدایت تیمش را به برانکو محول کرده است. مربی ای که کارنامه مربیگری اش در فوتبال ایران پر افتخار است.

در حال حاضر مشخص شده است دیدارهای ایران در فروردین ماه و خرداد ماه برگزار نخواهد شد. شاید تنها عامل لغو این بازی در خرداد ماه ویروس کرونا باشد. البته پیش بینی شده است با گرم شدن هوا قدرت انتقال این ویروس کمرنگ شود. هر چند برگزاری این بازی در خرداد ماه منوط به ضرورت برگزاری این بازی از سوی دو تیم است. بعد از مشخص شدن تاریخ جدید بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال ایران و عمان در این باره با هم مذاکره خواهند کرد و به نظر می رسد تاریخ این بازی همانطور که اشاره شد دستخوش تغییر شود.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.