رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید در برابر مشکلات انقلابی عمل کند، گفت:مجلس آینده برای دولت ریل‌گذاری مناسب داشته باشد.

 مجلس یازدهم باید در برابر مشکلات انقلابی عمل کند/مجلس برای دولت ریل‌گذاری مناسب داشته باشد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم، با اشاره به اولویت‌های کاری مجلس آینده، گفت: برای اینکه بتوانیم در پارلمان یازدهم یک مجلس مطلوب داشته باشیم باید مجلسی انقلابی تشکیل شود.

وی با تاکید براینکه اولویت مجلس یازدهم باید ریل‌گذاری مطلوب برای دولت باشد، ادامه داد: با این ریل‌گذاری صحیح برای دولت می‌توان چرخ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را پر قدرت به چرخش دربیاوریم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی مجلس بحث نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در این بخش مجلس یازدهم عملکرد مناسبی نداشت به همین دلیل باید در مجلس آینده بر این وظیفه ذاتی مجلس تاکید بیشتری شود تا از ایجاد برخی از مشکلات جلوگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه مجلس آینده باید پرقدرت و با صلابت به بررسی مشکلات کشور بپردازد، اظهار داشت: مشکلاتی از جمله معیشت مردم و  اقتصاد کشور نیازمند کارکارشناسی و حضور پررنگ مجلس دارد که در همین زمینه در مجلس آینده بر روی این موضوعات باید تمرکز بیشتری صورت گیرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نیازمند سلامتی و کارآمدی است، اضافه کرد: این دو مورد از شاخص‌های انقلابی‌گری است که امیدوارم در مجلس آینده این دو شاخصه را ببینیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.