رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز با برگزاری چند دیدار دنبال می‌شود.

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار / جدال سرخابی‌ها در دربی منچستر
به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شیوع ویروس کرونا هم باعث نشد رقابت‌های لیگ‌های فوتبال معتبر اروپایی تعطیل شوند. مسابقات لیگ‌های فوتبال در کشورهای انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه امروز (یکشنبه) برگزار می‌شوند.

هفته بیست و نهم لیگ جزیره

هفته بیست و نهم لیگ فوتبال انگلیس از روز گذشته با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد و قرار است امروز روز و فردا هم ادامه داشته باشد. مهم‌ترین دیدار این هفته، اما امروز در دربی منچستر انجام می‌شود و تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و منچستر یونایتد برابر هم به میدان می‌روند. این بازی چند سالی است که اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است، این بازی، اما در این فصل شرایط متفاوتی دارد و ۲ تیم کاملا شرایط متفاوتی دارند، شاگردان گواردیولا این روزها به تازگی قهرمان جام اتحادیه شده اند و با ۵۷ امتیاز در جایگاه  دوم جدول رده بندی قراردارند، اما منچستر یونایتد شرایط متفاوتی دارد و با ۴۲ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی است.

شاگردان سولسشر فصل خوبی را سپری نکردند و حالا هم با ۴ مصدوم به این بازی می‌آیند البته آن‌ها در آخرین دربی منچستر ۱ -۰ برنده بوده اند، ۲ تیم در ۲۶ مصاف قبلیشان مصاف نزدیکی داشته اند به طوری که حالا سهم هر کدام از برد در این ۲۶ بازی برای شاگردان گواردیولا و سولسشر به تریبت ۱۲ و ۱۱ برد بوده است  و ۳ بازی هم با نتیجه برابر به پایان رسیده است. دیگر نکته جالب درباره این بازی بدون شک آمار ۲ تیم در ۵ بازی گذشته شان است، سیتیزن‌ها ۵ بازی بدون شکست داشتند  و شیاطین سرخ هم ۳ برد و ۲ تساوی را ثبت کرده اند. این بازی امروز از ساعت ۲۰ انجام می‌شود.

دیگر دیدار امروزهم که البته کم اهمیت هم نیست میان تیم‌های فوتبال چلسی و اورتون خواهد بود که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران دنبال می‌شود.

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار /

هفته بیست و هفتم لالیگا

هفته بیست و هفتم لالیگا از جمعه  با دیدار تیم‌های فوتبال آلاوس - والنسیا آغاز شد و  امروزهم با انجام ۵ دیدار دیگر به پایان می‌رسد، این رقابت‌ها امروز شاهد تنها یک دیدار بسیار مهم خواهد بود که آن هم تقابل تیم‌های فوتبال رئال بتیس و رئال مادرید است که با توجه به برد بارسلونا برابر رئال سوسیداد برای کهکشانی‌ها اهمیت زیادی دارد و آن‌ها دوباره اگر نتوانند بازی را برنده باشند شانس بازگشت به صدر جدول را از دست می‌دهند و بارسلونا به تنهایی صدرنشین لالیگا می‌شود.

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار /

برنامه دیدارهای امروز لالیگا به شرح زیر است: 

اوساسونا - اسپانیول (۱۴:۳۰)
وایادولیید - بیلبائو (۱۶:۳۰)
لوانته - گرانادا (۱۸:۳۰)
ویارئال - لگانس (۲۱:۰۰)
بتیس - رئال مادرید (۲۳:۳۰)

هفته بیست و هفتم سری آ 

رقابت‌های سری آ این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایتالیا با مشکلات زیادی رو به رو است و تعدادی از دیدارهای آن لغو شد و یا بدون تماشاگر برگزار شد، حالا هم قرار است تمام این بازی‌ها بدون حضور تماشاگران باشد و هواداران فوتبال امشب شانس تماشای مهم‌ترین بازی ایتالیا و یکی از مهم‌ترین دیدارهای فوتبال جهان میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر را ازنزدیک ندارند.   بازی ۲ تیم همواره در طول تاریخ با اهمیت بوده است و برای همین به دربی ایتالیا معروف است.  

هر ۲ تیم این روزها بیش از پیش برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و نمایش نزدیکی هم دارند. تیم فوتبال لاتزیو این روزها با انجام ۲۶ بازی و ۶۲ امتیاز صدرنشین ایتالیا است، این در حالی است که یوونتوس و اینتر به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ بازی، ۶۰ و ۵۴ امتیازی هستند و در رتبه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.  مصاف ۲ تیم همان طور که گفته شد یکی از مهم‌ترین‌های تاریخ بوده است، البته در چند سال گذشته وزن به سود یوونتوسی هابوده است و آن‌ها در مجموع ۲۳ بازی قبل ۱۲ مرتبه برنده بودند و تنها ۳ بازی را باخته اند و نتیجه ۸ بازی دیگر هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.  

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار /

برنامه دیدارهای امشب سری آ  به شرح زیر است:

پارما - اسپال (۱۵:۰۰)
سمپدوریا - هلالس ورونا (۱۷:۳۰)
آث میلان - جنوا (۱۷:۳۰)
اودینزه - فیورنتینا (۲۰:۳۰)
یوونتوس - اینتر (۲۳:۱۵)

هفته بیست و پنجم بوندس لیگا 

رقابت‌های هفته بیست و پنجم بوندس لیگا از ۲ شب پیش آغاز شده است و امروز هم با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین آن تیم فوتبال بایرن مونیخ میزبان آگزبورگ خواهد بود.  

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار /

بایرن مونیخ - آگزبورگ (۱۸:۰۰)
ماینتس - دوسلدورف (۲۰:۳۰)

هفته بیست و هشتم لوشامپیونه 

رقابت‌های لیگ یک فرانسه هم از ۲ شب پیش آغاز شده است  و امشب هم با انجام ۳ بای دیگر پیگیری و به پایان می‌رسد.  

تقابل حساس یوونتوس و اینتر در ورزشگاه خالی از هوادار /

سنت اتین - بوردو (۱۷:۳۰)
رن - مون پلیه (۱۹:۳۰)
لیل - لیون (۲۳:۳۰)

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.