فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: باید با رویکرد تهاجمی به مقابله با ویروس کرونا رفت، اولویت امروز تولید مواد ضد عفونی کننده است.

امروز در شرایط جنگی قرار داریم/ باید با رویکرد تهاجمی به مقابله با ویروس کرونا رفت

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده شهید زرهرن ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی و روز پدر گفت: امروز در شرایط جنگی قرار داریم، میدان مبارزه متفاوت است ، تمام نفرات باید خود را مسئول بدانند و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا مای کار باشد.

او با بیان اینکه تولید مواد ضد عفونی باید به صورت شبانه روزی انجام شود افزود: امروز اولویت در تولید مواد ضد عفونی ، ماسک و لباس های بهداشتی بوده که نیروی زمینی ارتش پیشگام است در تمامی استان ها یگان های نزاجا در راستای پیشگیری از این ویروس فعالیت های خوبی را آغاز کروه اند .

سرتیپ حیدری تاکید کرد: تولید باید افزایش یابد، شرایط به گونه ای است که باید در این حوزه خودکفا باشیم، از تمامی کارکنان می خواهم با جان و دل کار کنند تا با اتحاد عمومی این مشکل را ریشه کن کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن قدر دانی از کارکنان کارگاه تولید نواد ضد عفونی شهید زرهرن گفت: ما مرد میدان نبرد هستیم و باید در این آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند بیرون بیاییم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.