معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: جلسه خدمات سفر استان و ستاد کرونای خراسان رضوی با محوریت تشدید محدودیت های مختلف برای سفر به استان بویژه در ایام نوروز روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه خدمات سفر و ستاد کرونای خراسان رضوی به منظور تشدید در محدودیت های سفر به استان / مردم سفر به مشهد الرضا را به آینده موکول کنند

یوسف بیدخوری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: عصر روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ،  جلسه خدمات سفر استان و ستاد کرونای خراسان رضوی  با محوریت اعمال محدودیت های مختلف برای سفر به استان بویژه در ایام نوروز  برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه کمیته های مختلف نظرات و پیشنهاد های خود را ارائه خواهند کرد که پس از نهایی شدن  آنها، تصمیم های قطعی در موارد مختلف از جمله محدودیت در سفر هایی هوایی و ریلی به استان گرفته خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: استان خراسان رضوی همانند دیگر استان های کشور درگیر موضوع کرونا است که باید این مساله در راستای حفظ سلامتی مردم که در اولویت همه موضوع ها است به طور جدی دنبال شود و محدودیت های مختلف به منظور کاهش تردد افراد و مسافران گرفته شود.

وی با بیان اینکه  تقاضای ما از مردم این است که سفرهای خود به خراسان رضوی و بویژه مشهد الرضا را به آینده موکول کنند و فرصت برای سفر همیشه فراهم است ، افزود: اگرچه مردم خراسان رضوی بسیار مهمان نواز هستند و همیشه میزبانی خوب و شایسته ای از زائران امام مهربانی ها داشته اند اما در راستای حفظ سلامتی مردم و همچنین مسافران،  محدودیت های مختلفی برای سفر به استان در حال اجرا است که این موارد پس از برگزاری جلسه  خدمات سفر در روز دوشنبه برای  ایام نوروز تشدید خواهد شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.