دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کارهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند پرداخت اقساط تسهیلات آنها را به مدت ۳ ماه به تعویق انداخته است.

برگشت ساعت کاری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری به روال عادی / تعویق ۳ماهه اقساط تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده به دلیل کرونا

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ساعت کاری بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از روز دوشنبه ۱۹اسفند ماه به روال عادی بر می گردد.

وی تصریح کرد: از این رو کارکنان بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در خراسان رضوی باید از ساعت ۷الی ۱۴:۳۰در محل کار حاضر شوند و ساعت خدمت رسانی به ارباب رجوع نیز ۷:۳۰الی ۱۳:۳۰خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با بیان اینکه باجه های عصر فعلا تعطیل خواهند بود، افزود: افزایش برداشت پول از عابر بانک ها و همچنین افزایش در مبادلات  الکترونیکی  که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی بانک مرکزی ابلاغ و اجرا شده بود نیز همچنان به قوت خود باقی است و بانک مرکزی در این باره بخش نامه جدیدی ابلاغ نکرده است.

مونسان ادامه داد: همچنین بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کارهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند پرداخت اقساط تسهیلات آنها را به مدت ۳ ماه به تعویق انداخته است که آیین نامه کامل  اجرای این دستورالعمل هنوز ابلاغ نشده است .

وی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این موضوع شامل مردم عادی و تسهیلات خرد نیز می شود، تصریح کرد: تا زمانی که آیین نامه این دستورالعمل ابلاغ نشود به طور واضح و شفاف نمی توان در باره اینکه شامل چه کسب و کارها و مشاغلی می شود توضیحات و اظهار نظر دقیق  ارائه کرد.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.