اتاق بازرگانی ایران می‌گوید به منظور حمایت از کادر درمان بیمارستان‌ها در مقابله با ویروس کرونا، استراحت‌گاه‌های موقت برای آنها احداث خواهد کرد.

اتاق بازرگانی برای کادر درمانی استراحت‌گاه‌های موقت می‌سازد

قدس آنلاین: فرزین فردیس – عضو اتاق بازرگانی ایران – در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: برخی از فعالان اقتصادی در قالب مسئولیت اجتماعی، کارها و اقداماتی را برای تامین استراحتگاه‌های مورد نیاز کادر درمان در کنار بیمارستان معین شروع کرده‌اند. ما هم فراخوانی تنظیم و به اطلاع دوستان رسانده‌ایم و در تلاش هستیم با استفاده از سازه‌های سبک و سریع‌الاجرا، در محیط باز بیمارستان‌ها فضای استراحتگاه برای کادر درمان احداث کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط کادر درمان امکان مراجعه به خانه را ندارند و محیط بیمارستان فضای مناسبی برای استراحت آنها نیست. برای همین این استراحتگاه‌ها می‌تواند به ارتقای توان جسمی و روحی  کادر درمان کمک کند، تا آنها  برای انجام مهمترین رسالت‌شان با توان جسمی بالایی مسیر را ادامه دهند.

به گفته فردیس، تامین ماسک و لباس مورد نیاز کادرهای درمان نیز از دیگر اولویت‌هایی است که از سوی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در دستور کار قرار دارد و تلاش می‌شود با تامین مواد مورد نیاز، این ملزومات در اختیار کادر پزشکی قرار گیرد.

روز گذشته نیز تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی ایران و تهران در جریان دیدار با علیرضا زالی - فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای استان تهران - در جریان جزییات نیازهای کادرهای درمانی قرار گرفتند و زالی از اعضای اتاق بازرگانی خواست از تمام ظرفیت‌های خود برای تامین این کالاها استفاده کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.