رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از آماده سازی ۲۲۰ تخت آی سی یو برای بیماران کرونایی در استان خبر داد.

آماده سازی ۲۲۰ تخت آی سی یو برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی

قدس آنلاین؛جواد آقازاده با بیان اینکه تمامی مراکز درمانی استان آماده ارائه خدمات به بیماران کرونا است افزود: هم اکنون دو هزار و ۲۰ تخت استان به همراه ۲۲۰ تخت آی سی یو برای درمان و ارئه خدمات درمانی به بیماران ابتلاء به کرونا آماده سازی شده است.

وی همچنین از آمادگی برای تشکیل بیمارستان صحرایی برای بیماران ابتلاء به کرونا خبر داد و اظهارکرد: برای مبارزه با کرونا ویروس و درمان به موقع و کامل بیماران احتمالی بیمارستان صحرایی به همت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در ارومیه بزودی راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به آمادگی کامل سیستم بهداشتی و درمانی استان در مقابله با کرونا ویروس اضافه کرد: هماهنگی میان دستگاه‌های ذیربط بسیار خوب بوده وتمام تلاشمان را می‌کنیم تا این ویروس را در استان ریشه کن کنیم.

آقازاده با تاکید بر اینکه هفته پیش رو هفته پیک ابتلاء به ویروس کرونا است گفت: تمهیدات لازم در استان برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و اما رعایت بهداشت فردی و شستن مرتب دست مهمترین عامل پیشگیری از بیماری کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: سه بیمارستان طالقانی ارومیه، آیت الله خویی خوی و عباسی میاندوآب برای پذیرش بیماران کرونایی تجهیز شده‌اند و همچنین در همه بیمارستان‌های استان یک بخش برای پذیرش بیماران کرونا آماده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.